Me, Rain and a Hired Taxi - Davoud Safdarian

Me, Rain and a Hired Taxi

By Davoud Safdarian

  • Release Date: 2014-10-16
  • Genre: Poetry
Score: 4
4
From 66 Ratings

Description

Davoud Safdarian is coming from new generation of Persian poets; he was born in 1974 and current book is his second published book which is included only with couplets (do-bayti)

Me, Rain and a Hired Taxi is included with 188 couplets (do-bayti) which are new poems of Davoud Safdarian with romantic and social themes; poems are in Persian language along with translations in English;  poet's first book Donbaal e Khorshid is the most downloaded Persian Poems book in Apple Appstore.
When you read the lines in this book, you begin a heart-to-heart discussion. These verses are emotionally dependent and sympathetic with those in the author's previous book, I Want to Follow the Sun, which also may be found under the name Donbaal e Khorshid . 

داود صفدریان متولد بیست و هشتم اسفند ماه ۱۳۵۲ در ایران است و پس از سالها قلم و قدم زدن در کوچه باغهای شعر پارسی، نهایتا" دوبیتی را به عنوان نزدیکترین یار خود انتخاب کرده است که در انها عشق و دغدغه های اجتماعی انسان امروزی متبلور است. 
کتاب حاضر من و باران و یک ماشین دربست شامل ۱۸۸ دوبیتی، دومین و تازه ترین کتاب شعر این شاعر پارسی می باشد و حاوی دوبیتیهایی با پس زمینۀ عاشقانه و اجتماعی است که به صورت چاپی و الکترونیک در اختیار علاقمندان به شعر قرار گرفته است دوبیتهای کتاب به زبان فارسی و به همراه ترجمۀ آنها به زبان انگلیسی است متن زیر مقدمه ای است از خود شاعر برای کتاب من و باران و یک ماشین دربست:

"دوبیتی هایی که در این کتاب در جوار یکدیگر زندگی و در دیدار با شما صادقانه سفرۀ دل خود را باز می کنند به نسل پیشین خود در کتاب "می خوام دنبال خورشید راه بیفتم" تعلق خاطر دارند و احساس همدلی. کتاب پیشین را می توانید بصورت اپلیکیشن رایگان و با نام "دنبال خورشید" در فروشگاه های اینترنتی اپلیکیشن ها به اعجاز چند کلیک بیابید. از آنجا که شعرها خود گویای احوال خویشند و بعضا" حال خالق، این مقدمه را به سلامی بسنده می کنم که صرفا" وساطتی است برای آشنایی هر چه بییشتر این دوبیتی ها با شما . 
داود صفدریان 
خرداد ۱۳۹۳"